Direct naar de content

Klacht doorgeven over gedrag van medewerker

Wij doen ons best om u zo goed mogelijk te helpen. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over het contact met iemand van de gemeente. U kunt dan een klacht doorgeven(Externe link) .

Een klacht gaat altijd over gedrag van personen, bijvoorbeeld als u vindt dat:

  • De gemeente niet reageert op uw vragen.
  • Medewerkers of bestuurders u niet goed behandelen.
  • U te weinig, foute of misleidende informatie krijgt.

Is het een klacht of een melding?

Gaat het over iets dat kapot of vies is op straat? Dan moet u een melding doen en geen klacht. Meldingen gaan bijvoorbeeld over afval, kapotte lantaarnpalen en losse stoeptegels. Laat ons via een melding weten wat er aan de hand is. En waar dit is. Hoe dat werkt leest u op de pagina iets melden dat kapot, vies of onveilig is in de buurt.

Bent u het niet eens met een beslissing van de gemeente?

Bijvoorbeeld over de afwijzing van uw aanvraag om een uitkering of een vergunning. Maak dan bezwaar. Hoe dit werkt, leest u op de pagina bezwaar maken tegen een besluit.

Veelgestelde vragen