Online zaken regelen met DigiD
Met uw DigiD kunt u online zaken regelen met de gemeente. Dit doet u in een beveiligde omgeving. Uw persoonsgegevens zijn dan beschermd. Het is daarom belangrijk dat u de inloggegevens van uw DigiD niet met anderen deelt.
Door eerst in te loggen met uw DigiD zijn direct uw persoonsgegevens ingevuld.
Heeft u geen DigiD?
U kunt DigiD snel en gemakkelijk online aanvragen via de website van de Rijksoverheid. U vindt daar ook meer informatie over het aanvraagproces. Als uw DigiD werkt, kunt u meteen online zaken regelen met de gemeente. Vraag uw DigiD direct aan bij de Rijksoverheid.(Externe link)
Kan ik aanvragen doen zonder DigiD?
Voor sommige producten moet u persoonlijk langskomen. Dit staat bij de informatie over het product. Heeft u hulp nodig bij een online aanvraag of wilt u liever uw zaken niet online regelen? Dan kunt u contact opnemen met de gemeente of maak een afspraak.
Kan ik iemand anders toestemming geven (machtigen) om voor mij online zaken te regelen?
Nee, de gemeente Wageningen biedt op dit moment de optie van DigiD Machtigen nog niet aan.
Online betalen
Sommige producten kosten geld. Als u deze producten aanvraagt via het online formulier, komt u na de laatste vraag terecht bij onze internetkassa. Om online te kunnen betalen heeft u uw mobiele telefoon, de app van uw bank of uw kaartlezer nodig. Dit verschilt per bank.